Children of Distance és Veres MóNika - Értünk bármit

Jöjjön a Children of Distance és Nika közöse, íme az Értünk bármit.
Még több szerelmes dal ITT

Intro
Úgy fújjon a szél…
Úgy fújjon a szél…
Értünk bármit megtennék…

Verze 1:
Egyedül is szar volt, de ugyanúgy nem bírtam már vele se,
Szerettem de mára már nem ugrik be a neve se.
...Talán nem igaz a fele se.
Hidegen hagy ő, meg a múlt és nem érdekel, hogy nevet-e.
Akinek fontos volt mindenki csak én nem,
Belehaltam de akkor is tovább kellett lépnem.
Tudom, hogy ezt nem értheti senki, de még én sem,
Félek, hogy én voltam a fekete folt a képen.
Emlékszem megszokásból éltük meg a heteket,
És arra, hogy miatta voltam olyan paraszt veletek.
Olykor a szemünk előtt játszódik a jelenet,
De megesik, hogy valahogy mégsem látjuk a jeleket.
...Tudom többé már nem leszek felelőtlen
Hisz benned minden megvan amit keresek egy nőben.
(Ígérem hogy) együtt megyünk át tűzön vízen.


Hallgasd meg a dalt ITT