Szécsi Pál: Meddig tart egy szerelem?

Íme egy újabb szerelmes felvétel - jöjjön Szécsi Pál: Meddig tart egy szerelem? dala.

Még több szerelmes dal ITT

Alszik már a város rég,
Néhány sápadt lámpa ég,
S én az ablakomon át fürkészem az éjszakát,
fürkészem az éjszakát.
Kinn az utcán hull a hó,
Puha bársony takaró,
Lépted nyomát keresem, de hiába nem lelem,
De hiába nem lelem
Hát mondják végre meg nekem,
Meddig tart egy szerelem,
Meddig várjak vajon még,
Lassan elmúlik az éj
Egyoldalú szerelem,
Hiszen csak én szeretem.
Ma éjszaka jöttem rá,
Nem tarthat ez már soká.
Két száll piros gyertya ég
Szemben velem üres szék,
Azt ígérted tegnap még velem töltöd az estét,
Velem töltöd az estét.
Mondják végre meg nekem
Meddig tart egy szerelem
Meddig várjak vajon még
Lassan elmúlik az éj
Egyoldalú szerelem
Hiszen csak én szeretem
Hallgasd meg ITT a dalt.