Demjén Ferenc - Szeress úgy ahogy én

Íme egy újabb szerelmes felvétel - jöjjön Demjén Ferenc - Szeress úgy ahogy én dala.Még több szerelmes dal ITT

Néha menekülök minden elől,

Néha meg várok,
Néha mindent adnék valakiért,
De magam küldöm el

Néha akarom, hogy mindenki jöjjön,
De becsukom az ajtót
Néha elalszom a telefonon
Mert senki nem felel

S, ha kérdem, miért van így
Már senki nem válaszol
De vannak álmaim
És azt súgják - elképzelt szerelem

Néha kinézek az ablakomon
Nem történik semmi,
Rögtön lehúzom a redőnyöket
Nem jön, aki kell

Néha fékezném az álmaimat
De ez az, ami száguld rég
És most jó lenne, ha itt lennél
S, magaddal vinnél

De hogyha kérdeném
Már senki más nem felel
De vannak álmaim, s azt súgják
Elképzelt szerelem

refr. Lehet, hogy soha nem érzed
S, én soha nem kérlek
Hogy ugyanúgy várj, mint én
Keress az álmaidban
És azt akarom
Szeress, úgy ahogy én

Hallgasd meg a dalt ITT